Stiprini stipros

Klients: DELFI

Autors: VUCA Communications

Projekta apraksts:

Katru dienu Latvijā arvien lielākam cilvēku skaitam ir nepieciešama aprūpe mājās - smags, zemu atalgots darbs, ko neiztur 6 no 7 profesionāļiem. «Del» ikgadējā labdarības projekta «Stiprini Stipros» varoņi ir ģimenes, kas iztur. Gluži kā mēs, arī šie stiprie tuvinieki dzīvo sabiedrībā, kas pieprasa darīt un nelūgt, tāpēc savus neredzamos maratonus viņi turpina 4 sienās, bez cerības uz laimīgo finišu.

Analoģija ar maratonu iedvesmoja mūs pārvērst kārtējo ziedojumu vākšanas kampaņu par emocionālu sociālo eksperimentu. Uzrunājot atpazīstamus maratona skrējējus, mēs piedāvājam viņiem - un visiem «Del» apmeklētājiem, - iedomāties sevi maratonā bez niša.
Šoreiz iztēle nostrādāja labāk par jebkuru saukli. “Del» savāca rekordlielu ziedojumu apmēru «Stiprini Stipros» pastāvēšanas vēsturē, nodrošinot aprūpētāju atbalstu ne tikai 2020. gada projekta galveno varoņu, bet arī citām «neredzamo maratonistu» ģimenēm.

Project description:

In Latvia, every day more and more people face need of homecare - a hard, low-paid duty that is given up by 6 out of 7 professionals. The heroes of Del annual charity project “Stiprini stipros» ("Strengthen the strong ones») are families who endure.
Just like us, these strong relatives live in a society that demands to do and not to ask, so they continue their invisible marathons within 4 walls, without a hope for a happy finish.

The analogy with a marathon inspired us to turn “just another fundraising campaign” into an emotional social experiment. In conversations with recognizable marathon runners, we offered them - and all Del visitors - to imagine themselves in a marathon without a nish. This time, imagination worked better than any slogan.
In the history of Del “Stiprini Stipros” we collected a record amount of donations, providing caregiver support not only to the main characters of the 2020 project, but also to other families of “invisible marathon runners".

Link:

https://www.delfi.lv/stiprinistipros/