Lai uzsvērtu stabilitātes ieguvumu Lidl darba devēja zīmola veidošanas kampaņai, darba popularizēšanas vietā nolēmām pārdot spilvenu.
Īsts drošības spilvens, kas simbolizē stabilitāti un apvieno visas priekšrocības, ko var piedāvāt Lidl vakances. Darba devēja zīmola veidošanas kampaņa izvērtās par pārdošanas kampaņu ar telemārketinga stila reklāmām, tiešsaistes baneriem, vides reklāmām un reālām spilvenu kaudzēm. Viss, kas tev jādara, lai iegūtu kādu no šiem spilveniem, ir nākt strādāt uz Lidl.
To emphasize the benet of stability for the Lidl employer branding campaign, instead of promoting the job we decided to sell a pillow.
A real safety pillow that symbolizes stability and comes together with all the benets a job position at Lidl can offer. The employer branding campaign turned into a proper sales campaign with telemarketing style commercials, outdoors, online banners and piles of actual pillows. All you have to do to get one of these pillows for yourself is come and work with Lidl.