Tekstila atkritumi ir sasnieguši lielu apjomu pēdējo gadu laikā. Par iemeslu tam ir pārlieku aktīva pirkšana un pārlieku vieglprātīga apģērbu izmešana. Eco Baltia Vide mērķis bija vērst uzmanību uz pieaugušo problēmu un popularizēt savu sarkano, tekstilam paredzēto atkritumu konteineru tīklu. Mēs nolēmām sadarboties ar hip hop zvaigzni OZOLU, kurš ne tikai ir izveidojis savu apģērba līniju, bet arī ir aktīva un skaļa balss modes un stila nozarē Latvijā. Pārveidojot viņa hīta “Stils” lirikas uz “Tekstils” un digitāli ievietojot sarkanos konteinerus oriģinālajā mūzikas video, mēs “pārstrādājām” šo video. Šādā veidā video ieguva jaunu nozīmi. Pārstrādāta tika arī citai kampaņai sagatavota web lapa, lai popularizētu Tekstila kampaņu. Kampaņa tika papildināta ar PR aktivitātēm, galvenā no kurām bija “Stila aleja”, kas pārvērta vienu no Rīgas parkiem par pārstrādājamo apģērbu izstādi.
Excessive textile waste is a problem, because consumers buy too much and discard way too easily. The local waste collector and recycler Eco Baltia Vide aimed to raise awareness on the increasing amount of textile waste whilst promoting their new red textile waste containers. We teamed up with the best known local hip hop star OZOLS who has his own apparel line and is a big style enthusiast and a loud voice (literally). We transformed his recent hit “Style” and changed the lyrics to “Textile”, whilst transforming the original music video to include the red textile containers in the background. As recycling was an important theme to the whole campaign, we also recycled promotional materials, such as, web page whose template had been used in a previous campaign. The campaign was also promoted in a PR blitz and the creation of a “style alley” – transforming a local park literally into a valley of used clothes to bring attention to the problem.